Chcąc osiągnąć sukces w sprzedaży detalicznej należy zadbać o wizualną stronę produktu i wyróżnić go. Opakowanie produktu jest w tej chwili ważnym elementem strategii marketingowej marek. Towar, który jest odpowiednio wyeksponowany i estetycznie ciekawy dla oka, ma większą szansę podbić serce klientów. Dużym wyzwaniem dla tych opakowań jest konieczność spełniania szczegółowych wymagań producenta, dostawcy i sieci handlowej.

 

Naszym klientom oferujemy szereg atrakcyjnych rozwiązań, które sprawiają,

że ich produkt spełnia normy i jest lepiej widoczny dla konsumentów:

  • optymalizacja procesu formowania opakowania z przeznaczeniem na automaty pakujące lub składania ręcznego;
  • funkcja komunikacji marketingowej – możliwość wykonania nadruku w jednej z trzech technologii druku: flexo, offset lub druku cyfrowego,
  • do produkcji używamy ekologicznych surowców (tektura falista lub lita),
  • dbamy o bezpieczeństwo towaru: oferujemy opakowania z funkcją zabezpieczającą towar przed uszkodzeniem.