Opakowania z tektury falistej przeznaczonej dla branży e-commerce muszą spełniać bardzo wygórowane oczekiwania producentów

i ich klientów. Opakowania te muszą być funkcjonalne, powinny wspierać komunikację marki i przekazywać jej wartości. Wiemy jak ważne jest customer experience. Na wrażenie, które robi firma, często wpływa sposób pakowania towaru. Dlatego w procesie produkcji opakowań dla branży e-commerce ważna jest dla nas optymalizacja ich formowania.

Oferujemy też szereg udogodnień, które doceniają nasi klienci:

  • funkcja zamknięcia opakowania – dzięki wyposażeniu go w tasiemkę klejącą,
  • funkcja marketingowa – możliwość wykonania nadruku,
  • funkcja zabezpieczająca – zabezpiecza wyrób przed uszkodzeniem,
  • funkcja antykradzieżowa – zabezpiecza przed niepowołanym otwarciem,
  • funkcja otwarcia opakowania – wyposażenie opakowania w perforację i/lub tasiemkę otwierająca,
  • funkcja zamknięcia i zwrotu opakowania – wyposażenie w II tasiemkę klejącą,
  • funkcja “reuse” – czyli “wykorzystaj ponownie” – nasze opakowania są atrakcyjne dla domowego użytku.